Posted on

Սովորողի հաշվետվություն

Սովորողի անուն ազգանուն՝ Աշոտ Դանիելյան

Անհատական բլոգի հղում՝ https://ashotdanielyan.edublogs.org

Էլեկտրոնային հասցե՝ d-ashot@mskh.am

Դպրոց՝ Արևմտյան Դպրոց

Դասարան՝ 3.2

Իմ բլոգի մասին Իմ բլոգը ստեղծվել է այս տարի, ես այնտեղ հրապարակում եմ իմ բոլոր աշխատանքները։

Ընտրությամբ գուրծունեություն` մարմնամարզություն

Մասնակցել եմ՝

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edubiogs, outlook, word, paint , 3D paint , hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգ

Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատես Գեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիններ՝ մաթեմատիկա, մայրենի, English, Русский язык,

Համագործակցային նախագծեր՝

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *